هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ، ترکیه 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی هتلی 5 ستاره ای مدرن در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه قرار دارد.گردشگران هتل اونریا کلاروس کوش آداسی می توانند از ساحل شنی دریای اژه و طبیعت تماشایی خلیج اوزدر کلاروس لذت ببرند. فضای این هتل دارای درختان کاج می باشد که محیط بیرونی هتل سرسیز و شاد کرده است.این هتل با مساحتی 93 هکتار امکانات رفاهی، سرگرمی، پزشکی و خدماتی گسترده ای را برای مسافران تور ترکیه خود عرضه می نماید. 

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی :

 امکانات این هتل شامل 8 استخر سرپوشیده و 7 سرسره ،جکوزی،حمام  سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، سالن بدنسازی، پارک آبی ،مرکز یوگا و.. می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی،بین المللی،سنتی و غذاهای دریایی را می توان سرو کرد. از دیگر خدمات سمینار های مختلف،مراسم ازدواج و مجلس های بزرگ را  میتوان نام برد.

مسافران عزیز از اقامت خود در هتل اونریا کلاروس کوش آداسی لذت ببرید.

 

هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه

هتل گرین ناچر ریزورت در ۵ کیلومتری مرکز مارماریس واقع شده است.این هتل ۵ ستاره ۵۰۰ متر با ساحل دریا فاصله دارد پارک آبی و رویایی در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است که میهمانان و گردشگران تور ترکیه می توانند از آن لذت ببرند. فرودگاه Dalaman در ۱۰۰ کیلومتری هتل واقع شده است. 

 

امکانات هتل گرین ناچر ریزورت ترکیه:

هتل گرین ناچر دارای ۶۳۱ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار می باشند. میهمانان تور ترکیه می توانند در اتاق های مجهز  و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند. در این هتل ۵ ستاره انواع غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

امکانات رفاهی هتل گرین ناچر شامل استخر روباز ، استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، سونا ، شیرجه ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.هتل گرین ناچر دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.در صورت درخواست مسافرين تور ترکیه، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت شرکت کنند.به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل گرین ناچرریزورت یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: